Στην Ελλάδα εκτός από την ασχετοσύνη των πολιτικών, την αδιαφορία των αρμοδίων, την έλλειψη know-how, την έλλειψη κονδυλίων, και τη γενική άγνοια ακόμα και της ίδιας της έκτασης του προβλήματος, έχουμε να αντιμετωπίσουμε και μια θρησκευτικής έμπνευσης ενεργή αντιπολίτευση προς την ιδέα της σεξουαλικής αγωγής. Είτε λόγω πεποιθήσεων που έχουν οι ίδιοι λόγω της θρησκευτικής τους μέθεξης, είτε ανταποκρινόμενοι στις προσταγές της επίσημης θρησκείας του κράτους που τάχα εκπροσωπεί το 98% του πληθυσμού, οι εμπλεκόμενοι παράγοντες (πολιτικοί κυρίως, αλλά και άλλοι που με τη γνωμοδότησή τους θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη ροπή των πραγμάτων) εναντιώνονται προς την κρατική επιχορήγηση οποιουδήποτε επιμορφωτικού ή ακόμα και απλά ενημερωτικού μηνύματος που θα συνιστούσε παραδοχή του γεγονότος ότι το εφηβικό σεξ αποτελεί πλέον εδραιωμένη πραγματικότητα.
Αντί για σωστή και υπεύθυνη σεξουαλική αγωγή από το κράτος, αυτό που έχουμε στο Ελλαδιστάν είναι παραθρησκευτικές οργανώσεις όπως ο «Σύλλογος Προστασίας Αγέννητου Παιδιού», με ιδρυτικά μέλη τον «πρωτοπρεσβύτερο» Γεώργιο Μεταλληνό και την «πρεσβυτέρα» Βαρβάρα Μεταλληνού. Αυτή η παραθρησκευτική οργάνωση επιλέγει να αγνοεί εντελώς το γεγονός ότι η νεολαία δεν λειτουργεί –και δεν πρόκειται να λειτουργήσει– με βάση τους «θεόπνευστους» ηθικούς κανόνες που οι ιδρυτές της θα ήθελαν, και ασχολείται αποκλειστικά με το τι γίνεται μετά την απρογραμμάτιστη –και, χωρίς σεξουαλική αγωγή, φυσικά αναπόφευκτη– σύλληψη. Ένα από τα βασικά της μελήματα είναι η αποθάρρυνση των εκτρώσεων, τα κίνητρά της δε, είναι αποκλειστικά θρησκευτικής, (για την ακρίβεια, θεολογικής) φύσεως.
Βέβαια, ο δεδηλωμένος σκοπός ύπαρξης του «Συλλόγου Προστασίας Αγέννητου Παιδιού» είναι η υποστήριξη των γυναικών που επιθυμούν να κρατήσουν το παιδί τους αλλά δέχονται πιέσεις προς το αντίθετο από το περιβάλλον τους, και σαφώς δεν έχω τίποτα να καταλογίσω σε έναν τέτοιο σκοπό, αλλά απ’ ότι βλέπω προσπαθούν να βάλουν το δαχτυλάκι τους και σε άλλα θέματα, (με συνθήματα όπως «πόσο κοστίζει μια έκτρωση; μια ανθρώπινη ζωή!») όπου θα γινόντουσαν γελοίοι, αλλά λόγω της σοβαρότητας της κατάστασης γίνονται μάλλον τραγικοί.
Για παράδειγμα, στον ιστότοπο του συλλόγου (unborn.gr) κάτω από τον τίτλο «φλέγοντα θέματα» υπάρχει ενότητα με θέμα την αντισύλληψη. Η πρώτη σελίδα αυτής της ενότητας τιτλοφορείται «Αντισύλληψη – Εισαγωγή», και μετά από την πρώτη παράγραφο της εισαγωγής ξεκινάει μια παρένθεση: «Πριν συνεχίσουμε την περιήγηση, ίσως χρειάζεται ν’ απαντήσουμε ένα κρίσιμο ερώτημα: Είναι η αποτυχία της αντισύλληψης ο λόγος που γίνονται αμβλώσεις;» Το υπόλοιπο της «εισαγωγικής» αυτής σελίδας λοιπόν καταπιάνεται με αυτή την παρένθεση, εξηγώντας στην ενδιαφερόμενη αναγνώστρια πως επειδή το προφυλακτικό έσπασε δεν σημαίνει ότι είναι ανάγκη να το ρίξει το παιδί, και… αυτή ήταν όλη κι όλη η περίφημη ενότητα «Αντισύλληψη»!
Ξεχωριστά από την αντισύλληψη έχουν ενότητα σχετικά με το «χάπι της επόμενης ημέρας», το οποίο περιγράφουν όχι απλώς μεροληπτικά, αλλά πρακτικά ως ελάχιστα απέχον από το να είναι εξασφαλισμένα και ανεξαίρετα θανατηφόρο για τη μητέρα, και αυτό βέβαια και πάλι προς εξυπηρέτηση θρησκευτικών ιδεοληψιών, καθώς η θεολογική παράνοιά τους προσδιορίζει τη στιγμή της δημιουργίας της ανθρώπινης ψυχής στη στιγμή της σύλληψης, δηλαδή στη στιγμή της γονιμοποίησης του ωαρίου, και το χάπι αυτό δουλεύει καταστρέφοντας ένα γονιμοποιημένο ωάριο.
Για τους κακόπιστους που θα πουν ότι η φαρμακοβιομηχανία Bayer επιχορηγεί την εκστρατεία ενημέρωσης για την αντισύλληψη με σκοπό το δικό της κέρδος από πωλήσεις αντισυλληπτικών, (η Bayer βγάζει αντισυλληπτικά χάπια, και υποθέτω ότι κάποια από τις γνωστές μάρκες προφυλακτικών θα είναι δικών της συμφερόντων,) έχω να πω το εξής: από τη στιγμή που οι έφηβοι καθίστανται ενήμεροι σχετικά με το σεξ, μπορεί εν συνεχεία να αγοράσουν προϊόντα Bayer, ή μπορεί να αγοράσουν προϊόντα οποιασδήποτε άλλης εταιρείας. Από την άλλη μεριά δεν άκουσα κάποια άλλη από τις εταιρείες που έχουν όφελος από μια ενήμερη επί σεξουαλικών θεμάτων νεολαία να έχει μπει ποτέ στο παρελθόν στον κόπο να φτιάξει ένα πραγματικά επιμορφωτικό πρόγραμμα για τους Έλληνες έφηβους. Δε λέω, υπάρχουν πολλές διαφημίσεις προφυλακτικών ιδιαίτερα καλής έμπνευσης, αλλά δεν λύνουν και πολλές απορίες· επίσης, τα προφυλακτικά από μόνα τους δεν αποτελούν ολοκληρωμένη λύση. Το υλικό που είδα στο antisyllipsi.org.gr διακρίνεται από διακριτικότητα έως και πλήρη απουσία διαφημιστικού μηνύματος, (το μόνο που είδα εγώ ήταν μια σεμνή μνεία της Bayer ως χορηγό,) ενώ επιτυγχάνει μια επαρκέστατη μεταχείριση των θεμάτων του σεξ, της εγκυμοσύνης, και των σεξουαλικά μεταδιδόμενων ασθενειών, σε σημείο που δεν νομίζω να έχει επιχειρήσει κανείς άλλος δημοσίως στο Ελλαδιστάν. Σε κάθε περίπτωση, ακόμα κι αν η Bayer προσδοκεί πράγματι σε έσοδα από τη σύνδεση του ονόματός της με την παροχή ενημέρωσης γύρω από την αντισύλληψη, εγώ έχω να πω το εξής: αν η Bayer διέθεσε γι αυτή την εκστρατεία τα χρήματα που θα μπορούσε διαφορετικά να είχε διαθέσει σε κάποια «πιασάδικη» διαφήμιση αντισυλληπτικών, ε λοιπόν τότε, μπράβο της!